[Kepviselok] Vitaindító - A puskázás szankcióinak szigorítása

ELTE TTK HÖK tanulmányi elnökhelyettes-Dukán A. F. taneh at ttkhok.elte.hu
2011. Jan. 19., Sze, 15:04:39 CET

Sziasztok!

Személy szerint úgy gondolom, hogy Berta Marci többé-kevésbé azt írta,
amit mindannyian gondolunk, legalábbis valami hasonló a véleményem a
puskázásról.

Azt viszont nagyon sajnálom, hogy Dávid úgy gondolja, hogy a HÖK mostani
feladata a puskázás szigorításán gondolkozni. Nem védem a puskázókat,
ennek ellenére ilyen jellegű szigorítást azért nem tartok indokoltnak,
mert nem működik jelenleg megfelelően az oktatói minőségbiztosítási
rendszer.

IGENIS KERÜLNEK A HALLGATÓK OLYAN KÖVETELMÉNYEKKEL SZEMBE, AMELYEK NEM
HOGY NEM SZABÁLYOSAK, DE MÉG CSAK NEM IS TÖRVÉNYESEK. (Dávidnak mondom:
igen, a biológia ilyen szempontból az egyik legaktívabb és rengeteg
javulás után is onnan érkezik az egyik legtöbb probléma.)
AZ LENNE A VISSZÁS, HA A PUSKÁZÁS (ehhez képest elnézést, de pitiáner)
PROBLÉMÁJÁVAL FOGLALKOZNÁNK, AMÍG A JOGTIPRÁSOK ÉRIK HALLGATÓINKAT.

Szeretem a hasonlatokat, ezért ide is írok egyet:
Nem fogok egy gyereket elkezdeni nevelni, hogy ne a pólójába fújja az
orrát, ha épp bőg, mert meghaltak a szülei.

Vitaindító:
Mit csináljunk, hogy a kreditallokáció minden szakon törvényesen és
szabályosan működjön és ne legyen az ELTE-n heti 3 órás kurzus 1
kreditért.

Kösz, ha elolvastad:
Dukán András Ferenc :)
Tanulmányi elnökhelyettes