[Kepviselok] Vitaindító - A puskázás szankcióinak szigorítása

Berta Márton bertamarton at ttkhok.elte.hu
2011. Jan. 19., Sze, 16:50:39 CET

hi,
szerintem az oktatók szabályszegéseinek fő oka a lustaság; ugyanaz a "jóra
való restség", ami a hallgatókat a puskázás felé mozdítja.

Sajnos nincs olyan módszer (szabály, végrehajtás, etc), amely képes lenne
teljesen megszüntetni bármilyen  igazságtalan helyzetet, lsd. pl. szoctám
visszaélések.  Egyszerűen nincs tökéletes rendszer.
A kétes szellemi tartalommal végzők felett pedig majd ítéletet mond a
munkaerőpiac: nekünk ebben "csak" annyi a veszteség, hogy az ELTE TTK-s
diplomák értékét rombolja (tovább...).

Ennek megfelelően az erőforrásainkat oda kell fókuszálnunk, ahol adott
befektetett munkával a lehető legnagyobb eredményt érhetjük el.  A
puskázást (hasonlóan minden máshoz) HKR szinten macerálni nem lehetetlen,
csak körülményes feladat.  Hogy szükséges-e, azt a képviselők többsége
döntheti el, ugyanakkor én személy szerint arra számítok, h csak kevesen
válaszolnak majd ide keveset, csendes beismerő vallomást téve ezzel a
puskázási szokásaikról.
Képviselőtársaim? :)

üdv,
bm