[Kepviselok] [Mentor] Félév határidejei a TO-n

ELTE TTK HÖK Kommunikációs Biztos kommunikacio at ttkhok.elte.hu
2011. Jan. 20., Cs, 19:21:03 CET

WOWOWOW!

Ez valóban nagyon szuper hír. A belső kommunikáció egyik alprogija, hogy a
féléves TOs határidők + rendezvények (szakos és össz kari) + belső
határidők (szoctám, kolijelentkezés, etc.) egy szép nagyméretű naptár
formájában összeállnak és kikerülnek mind a déli, mind az északi irodák
falára - természetesen Boldizsár Marci ill. Polai Dóra és Hamow Kamirán
előzetes engedélyével.

A naptárat nyomtatott A4-es lapok formájában tessék elkézelni, szépen
rendezve.

Addig is
- a szakterületek tervezzék a féléves rendezvény beosztást (felezők)
- a szoceh at orsivagyok.hu és a kolbiz at dotti.hu kérem tervezzék meg a
határidőket
- Gabó szedje össze magát és a gondolatait :)

Csóközön, azoknak is akik Pipermail-en olvassák a listát.
Attesz