[Kepviselok] Félév határidejei a TO-n

ELTE TTK HÖK tanulmányi elnökhelyettes-Dukán A. F. taneh at ttkhok.elte.hu
2011. Jan. 19., Sze, 15:40:33 CET

Sziasztok!

Egy minden eddiginél átfogóbb munka eredményeképp a tanulmányi előadók és
az osztályvezető asszony elkészítette a félév határidejeit tartalmazó
táblázatot. Lehet hirdetni, szerintem legegyszerűbb lenne info-listán, nem
egyesével szacs-listákon. A mentorok esetleg kiküldhetik a
csapatlistáikra.

De ti már tudjatok róla, ha van valami! Egy megjegyzés található a fájl
vége fele, hogy csak leadott indexszel lehet beadni a méltányossági
kérelmeket. (Hiszen a nélkül nem ellenőrizhetőek az adatok.) Ez a TO-n
nincs kint, de elvileg így lesz, ezért írtam bele. Amúgy kinyomtatva
megtalálható a TO-n ez a hirdetmény.

Ha valaki lelkes, ért hozzá és van ideje átvihetné szép HTML formátumba,
hogy a HÖK honlapon is fent lehessen!

Ilyen összeszedett táblázat, ilyen időben tudtommal még sose volt,
szerintem ez egy jó jel.

Üdv:
Dukán András Ferenc :)
Tanulmányi elnökhelyettes
ELTE TTK HÖK
E-mail: taneh at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +3630-561-39-13
Name: Határidők2.docx
Type: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.documen