[Kepviselok] (nincs tárgy)

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Júl. 8., P, 11:55:45 CEST

Sziasztok!

Ma megyek megvásárolni a póló, miután egyeztettem a hímzővel. (Hétfőn vagy
kedden lesznek kész várhatóan, de írok róla majd.)

Ez két dolgot jelent:
1. Fél 3-ig még lehet e-mailben jelezni, hogy kérsz (mérettel, lányoknál
típussal). Utána telefonon lehet próbálkozni 4-ig, hátha még nem vettem
meg.

2. Eldőlt a női pólók sorsa, 2 féle lesz.
Galléros: kb. 1900 Ft
Top: kb. 1300 Ft
Aki rendelt és nem írta, hogy top-ot kér-e vagy gallérosat vagy
meggondolta magát, az írja meg, ha teheti fél 3-ig, hogy melyiket. (A
többieket felhívom, de segítség lenne, ha minél kevesebbet kéne
telefonálnom.)

Üdv:
Dukán András Ferenc :)
Elnök