[Kepviselok] Pólóátvétel 1. kör - holnap 10:00-14:00

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Júl. 17., V, 15:40:43 CEST

Sziasztok!

A képviselőlistára már írtam, de azon nincs rajt mindenki, illetve az EHÖK
vezképzőn kívül részt vevőkön kívül még senki nem kapott pólót. A pólók
nagyon szépek lettek.

Az osztás holnap lesz az Északi Haliban.

Ahogy a képviselőlistára is írtam, az ÁFA-val nem számoltam, így ha
valakinek gondot jelent (ami így nyáron lássuk be elég reális opció) a
plusz költség, neki az eredeti tervhez (lásd zárójelben) képest történt
változást állom, mégiscsak én rontottam el. Aki pólót vesz át, az viszont
kérem hozzon pénzt magával, mert nyárra nekem is szükségem lesz rá.

Július 29-ig lesz több random időpont, előzetes egyeztetés alapján
bármikor átvehetők lesznek.

A pólók ára tehát:
Női galléros: 2250 Ft (1900 Ft)
Férfi galléros: 1887,5 Ft (1600 Ft) (3 db L-es, ami jobb minőségű és fehér
gombos kiadó, mert csak 5 volt raktáron abból, amiből a többi készült,
ennek az ára: 2575 Ft)
Top: 1225 Ft (1200 Ft)

Vidám nyarat:
Dukán András Ferenc :)