[Kepviselok] Diplomaosztó

Titkár - ELTE TTK HÖK hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2011. Júl. 30., Szo, 14:56:01 CEST

Helló!

Nekem speciel tetszett, hogy flottul "lezavartuk" az egészet és nem
kellett órákig várni, hogy átvegyük a diplomát. Úgyis tudja mindenki, hogy
az ELTE-n nem csak úgy osztják nagyadagban a diplomákat, nem futószalag
szerûen kap mindenki, de itt már szerintem az idõvel való spórolás elég jó
és hasznos.

Amúgy a diákolimpikonokat és más hasonló elismertségeket tényleg
kiemelhetnénk a HÖK-ösökön kívül.

Vera

> és akkor vegyük hozzá azt is, hogy aki keresztfélévben végez annak is
> legyen diplomaosztója a többiekkel együtt

>>> rendezvény