[Kepviselok] Diplomaosztó

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Júl. 31., V, 20:00:36 CEST

Sziasztok!

A közéleti eredmények, illetve a sporteredmények is elég szubjektívek,
vagy tudunk valakirõl vagy nem. A külföldi mobilitással csínján bánnék
amíg 2-es 3-as tanulók mennek ki, szerintem jó, hgoy sokan mennek, de
külön nem díjaznám.

Keresztféléves diplomaosztó pedig már eldöntött tény hónapok óta, hogy lesz.

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc :)
Elnök
ELTE TTK HÖK
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +3630-561-39-13

Ui.: Csak esténként tudok e-mailt nézni szombatig, utána meg valszeg
sehogy. Telefonon hívjatok, ha nem veszem fel, visszahívlak, csak valszeg
órán vagyok vagy más dolgom van, matematikatáborban vagyok.