[Kepviselok] Fwd: hallgatói hálózat

Dóra Lakatos ldori at ttkhok.elte.hu
2011. Jún. 9., Cs, 18:30:20 CEST

---------- Forwarded message ----------
From: Dóra Lakatos <burek43 at gmail.com>
Date: 2011/6/9
Subject: Re: [Kepviselok] hallgatói hálózat
To: Ferdinandy Bence <fbence at ttkhok.elte.hu>
Cc: képviselő lista <kepviselok at ttkhok.elte.hu>

Sziasztok!

Nem csak a Mafihénél volt, hanem a 2. emeleti benzoloknál a faliújságon is,
azokat Tomi leszedte, de elég valószínű, hogy máshova is pakolt ki a srác.
(Biztos, hogy fiú és kb 165 cm magas aki kitette, mert láttam ügyködni egy
tök üres faliújságnál, csak akkor még nem vettem észre, hogy mit rak ki)

Üdv,
Dóri