[Kepviselok] Fwd: hallgatói hálózat

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Jún. 9., Cs, 19:20:18 CEST

Sziasztok!

Északit most végigjártam, kb. 20-at leszedtem még. Mindenhol volt a
benzoloknál, illetve az első és a földszinten random helyeken is.

Az EHÖK-kel felvettem a kapcsolatot, mindenképp érdemes szerintem
elgondolkozni a jogi lépéseken. A déliben még körülnézek, aztán beszélek a
portásokkal, hogy meg kéne nézni kamerákat.

Mára viszont kb. ennyi, reggel 7 óta talpon vagyok, holnap majd újult
erővel folytatom.

Üdv:
Dukán András Ferenc :)
Elnök