[Kepviselok] beszámoló

Hermann Gábor szerveh at ttkhok.elte.hu
2011. Jún. 15., Sze, 14:30:20 CEST

Tisztelt Képviselők!

Tekintettel a Ti és az én vizsgaidőszakomra, most egy rendkívül rövid
beszámolót írok az elmúlt egy hónapi munkámról.

Az egy hónap legnagyobb részét az LEN utómunkálatok tették ki. Ennek
keretein belül még le nem zárult szponzori szerződésekkel, kifizetésekkel,
elszámolásokkal, a költségvetés pontosításával foglalkoztam. A rendezvény
után értékelő megbeszéléseket is tartottunk a kongresszusi központtal és
egymás között is. A rendezvényen dolgozók jutalmazása is megtörtént.

Ezen kívül nagy figyelmet fordítottam az utódnevelésre is, mondjuk ez nem
csak az utolsó hónapban történt:) Ötletelgettünk a következő
rendezvényekről, beszélgettünk, hogyan mehetne tovább, stb.

üdvözlettel
Hermann Gábor