[Kepviselok] Beszámoló

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Jún. 15., Sze, 15:48:04 CEST

Kedves képviselők!

Alant, illetve csatolva találhatjátok az elmúlt időszakról a beszámolómat.

Kérdéseket, hozzászólásokat szeretettel várok!

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc :)
Elnök
ELTE TTK HÖK
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +3630-561-39-13

Beszámoló
(Dukán András Ferenc, ELTE TTK HÖK elnök)

Időrendi bontás

05. 18. Dékáni Tanács
	Kari Tanács
	EHÖK Elnökségi
05. 19. Déli büfé bíráló bizottság ülés
	EHÖK Küldöttgyűlés
	TTK HÖK Küldöttgyűlés
05. 20. 4. fiziqs-matematikus évzáró + 41. Földrajzos Nap
05. 23. Szenátus
05. 24. Választmány
05. 26. Matematika Intézeti Tanács
06. 01. ELTE TTK Hallgatói Alapítvány Kuratóriumi Ülés
06. 03. Gólyatábor megbeszélés (Ecseri út, BGGYK)
06. 08. Megbeszélés TO-vezető ügyében
	EHÖK Elnökségi
06. 09. Megbeszélés dékán úrral
	Matematika Intézeti Tanács
	Gyógymatekos Gólyatábor megbeszélés
06. 10. Mentorteszt felügyelet + javítás
06. 14. Választmány
06. 15. Oktatásszervezési és Hallgatói Ügyek Bizottsága
	Dékáni Tanács
	Kari Tanács

Bevezető

Az elmúlt időszakon mindenféle szempontból érződött, hogy vizsgaidőszak
van. Az egyetemi bizottságok ülései ritkábbak, illetve nekem is számos
tanulmányi elfoglaltságom volt. Ennek ellenére történt azért pár
jelentősebb dolog, amit igyekszem röviden összefoglalni.

HKR módosítások

Két HKR módosítás-javaslatot dolgozott ki ebben az időszakban a TTK HÖK.
Egyik a javítóvizsgák számának bővítésére tesz javaslatot. (Az első után
pénzügyi ellenszolgáltatás fejében.) Ezt a dékán úrral történt
egyeztetésünk alapján szeptemberre halasztjuk, hiszen mindenképpen csak a
következő vizsgaidőszaktól léphet életbe.

A másik módosítás a passzív hallgatókat vonná be a kari hallgatói
jutalommal honorálhatóak sorába. Ezt a mai napon a Kari Tanács egyhangúlag
támogatta, így továbbküldésre kerül kari javaslatként az OHÜB és a
Szenátus felé.

Alapszabály

Az Alapszabály az elmúlt két Küldöttgyűlésen módosításra került. Ezek
alapján megírtam a szenátusi előterjesztést (az összefoglalás
elkészítésében való segítséget köszönöm Ferdinandy Bencének), amit már
tovább is küldtem az EHÖK elnöke felé, hiszen a TTK HÖK Alapszabálya az
EHÖK Alapszabály melléklete, így EHÖK-ös előterjesztésként kerül
Szenátusra. Az Alapszabály a Kari Tanácson egyhangúlag tudomástételre
került. Az EHÖK Elnöksége mind a két változást szintén egyhangúlag
támogatta.

Elmúlt időszak értékelése

A képviselőlistára írt levelem kapcsán több emberrel az elmúlt év,
különösen a március óta eltelt idő tanulságait. Ezt szeretném folytatni
nagyon sok hasznos tapasztalattal gazdagodtam. A nyárra és szeptemberre
ezek alapján szeretnék munkatervet készíteni, amelybe az új
elnökhelyetteseket és a Választmányt is szeretném bevonni.

Választmány

A Választmány a jutalomkeretek nagyobb csomagját tárgyalta májusi ülésén,
ahol megegyeztünk, hogy amiről nem szükséges, nem hozunk döntést, a
vizsgaidőszakban igyekszünk minimalizálni a Választmányok számát. A
fontosabb kérdésekről e-mailben tájékoztattam a Választmány tagjait,
illetve a véleményüket is több esetben kikértem. A mostani Választmány a
Kari Tanács és a Küldöttgyűlés anyagait is tárgyalta. A mentorkoncepció
változtatásáról szövegszerű módosítási javaslatot fogok kiküldeni, amit a
Választmánnyal egyeztettem a mentorkoordinátor javaslatai alapján. A TTK
HÖK rendezvénynaptárához szükség információkat is összegyűjtöttem
e-mailben, illetve a Választmányon. Az elkészült, szakterületekkel
egyeztetett verziót a képviselőlistára fogom kiküldeni péntekig.

Delegáltságok

Az Alapítványnál a Felügyelő Bizottság elnöksége átvezetésre került. A
Kuratórium ülésén részt vettem, számos fontos kérdést megvitattam. Minden
delegáltságomnak eleget tettem, egy kivételével, amikor az előbb említett
kuratóriumi ülés elhúzódott, ezért nem tudtam átérni az EHÖK Elnökség
ülésére, de arról tájékozódtam a kabinetfőnök és az EHÖK elnök úrtól.

Bármilyen kérdést, hozzászólást örömmel várokű! Igyekeztem a legfontosabb
dolgokra szorítkozni. A mai EHÖK Elnökségi ülésen történő esetleges fontos
döntésekről (pl. a sport- és kulturális pályázat kiírásáról) a
Küldöttgyűlésen számolok be szóban.

Köszönöm, hogy végigolvastad a beszámolómat:
Dukán András Ferenc
Elnök
ELTE TTK HÖK
+36305613913