[Kepviselok] levelez�lista spam

Hallgatoi Alapitvany - Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2011. Jún. 28., K, 10:22:10 CEST

Sziasztok!

Én úgy gondolom, hogy ez egy igen avitt gondolat.
Meg tudja valaki mondani, ex-hökösökön kívül hány hallgató böngészi az
archívumot??
Szerintem konvergál a nullához.

Nem szabadságosat kell játszani, és nem is tiltást, ha elolvastátok az
emailem rendesen..
Azt kérem, hogy egy emailt kelljen írni, akár anonim módon a HÖKTITKÁRnak,
aki automatikusan megadja a hozzáférést annak, aki kéri.
Így a kecske is jóllakik, a káposzta is megmarad.

Ne haragudjatok, de napi 80-100 spam már elviselhetetlen. És vannak jobb
megoldások is, tudom, de a túlbonyolított dolgok eddig soha nem jöttek be
a HÖK életében.

Pláne, hogy a levelekben olyan dolgok is vannak, amiket nem biztos hogy
szívesen teregetnétek ki, de ez már természetesen egy másik történet, az
alapvető kérdéshez nem tartozik.

Üdv:

feco

--