[Kepviselok] levelez�lista spam

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2011. Jún. 28., K, 10:54:33 CEST

Mivel nincs beépített látogatottságmérő, nyilván nem tudhatjuk, hányan
böngészik. De vannak ilyen hallgatók, ezt azért mindenki beláthatja.

Ha már hozzáférést kell kérni valamihez, az régen rossz. Ki dönti el, hogy
kaphat-e? Írod, hogy automatikus lenne. De mi a garancia arra, hogy nem
egy spamszerver üzemeltetője kéri a hozzáférést?

Ráadásul a spambot elvben akkor is össze tudja szedni az e-mail címeket,
ha csak egyetlen ember olvassa az archívumot! Az etr is küszködik azzal a
problémával, hogy spameket küldözgetnek a kizárólag etr-ben megadott
e-mail címekre. Pedig azt pláne nem láthatja külsős.

Tiltás helyett a problémát kéne megoldanunk, és arra kéne figyelnünk, hogy
legközelebb ne legyen ilyen. Illúzióink ne legyenek, a probléma emberi
mulasztás miatt ilyen súlyos, vagyis valaki valamikor rákattintott egy
spamre, és azóta a HÖK szervere működik spamszerverként. Ha letiltjuk az
archívumot, az nem old meg semmit, max annyit, hogy 80-100 spam helyett
40-50 jönne.

Gansperger Gábor
főszerkesztő
Tétékás Nyúz