[Kepviselok] levelezőlista spam

Titkár - ELTE TTK HÖK hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2011. Jún. 29., Sze, 08:37:11 CEST

Heló!
Nekem már 6 szűrő van beállítva. Többek között, amit Pene is írt szavakra
keres rá és mégis annyira sok spam jön, hogy ha nem nézem meg óránként,
átláthatatlan lesz a fiók.
Így vagy kérek titkárságot :) ahol vannak emberek, akik besegítenek, vagy
találjatok ki mást, de kezdek nagyon beleőrülni, úgyhogy jó lenne minél
gyorsabban..
Dudi nem tudom mit csinált, de hozzám tényleg rengeteg jön azóta is.
Na, pá.
vsz :)