[Kepviselok] levelezőlista spam

Tabajdi Péter pene at ttkhok.elte.hu
2011. Jún. 29., Sze, 01:23:20 CEST

On Ked, Június 28, 2011 9:51 am, Hermann Gábor wrote:
> Szerintem összekeversz Duki két dolgot. Az archivumnak semmi köze
> ahhoz,
> hogy mennek e az archivumhoz tartozó listára levelek, ez azon múlik,
> hogy
> nyílt e a lista, vagy zárt (írásra nézve), illetve a botok
> megtalálják e
> valahol a címét.

Pontosabban azért jönnek meg ezek a spamek, mert azt a könnyen
megoldható dolgot használják, hogy a feladót módosítják. Láthatjátok
Ti is, hogy kemiaszk, eb stb. küldözget (olykor saját magának is).
Persze be lehet állítani egy sémát (valószínűleg) egyesével ezekre a
levelekre, de látnotok kell, hogy az is bonyolítja a dolgot, hogy
úgymond fehér listás címekről érkezik.

Semmiképpen sem támogatnám a listák archívumának zárását, ezzel a
HÖK átláthatósága romlana.

Egyénileg is meg lehet ideiglenesen oldani a dolgot, én perpill az
utóbbi hetek miatt szűröm a green, a speech és a pioneer szavakat a
témában (=default megy a trashbe).

udv,
--
Pene