[Kepviselok] kurzusmail

Jánosi Attila attila at ttkhok.elte.hu
2011. Jún. 30., Cs, 16:29:28 CEST

Nem is keveset és nem csak más karon, nekem van azért ilyen tapasztalatom.
Két másik karon meg elég sokat. (Tapasztalat, de hallottam más szakokon is.)

Nem érzem ördögtől való gondolatnak amúgy, hogy ezt letiltották, a
legfontosabb kurzusmailek úgyis az oktatók által küldöttek. De persze, ha a
többség így érzi, nyilván kezdeményezhető.

Attila