[Kepviselok] kurzusmail

Pozsonyi Alexandra alexsandra at ttkhok.elte.hu
2011. Jún. 30., Cs, 19:56:01 CEST

Sziasztok,
Én azokkal értek egyet akik a kurzusmail visszaállítás mellett tartanak
ki. Nem sok ilyet kaptam hallgatótársaimtól, de a legtöbb elég fontos és
hasznos volt. Sok esetben az oktató maga kérte meg őket, hogy küldjenek ki
kurzusmailt, vagy elég közérdekű információkat osztottak meg.
Nem tudok menni a holnapi kgy-ra, de jó ötletnek tartom, hogy ezt vitassuk
meg röviden, ki mit gondol. Lehet, hogy hamar le lesz szavazva a dolog, de
egy mondatot megér szerintem.

üdv: Alexsa