[Kepviselok] beterjesztes - alapszabály módosítás

ELTE TTK HÖK Kommunikációs Biztos kommunikacio at ttkhok.elte.hu
2011. Már. 4., P, 23:11:48 CET

Keves Áron és Mindenki!

Eszem ágában sincs ellálni a beterjesztéstől, a listára kiküldött anyag
vitaindító és továbbra is várom a konstruktív (mind kevésbé a destruktív)
visszajelzéseket.

Tekintettel arra, hogy megkeresésemre az EB nem reagált, illetve 2 hónapon
át semmilyen válasz nem érkezett, illetve Alpaszabály módosító
megbeszélésről sem kaptam értesítést, úgy vélem felháborodásod
szükségtelen, nevetséges és alaptalan. A további vagdalkozást elkerülendő
szeretném kérni, hogy amennyiben a kommunikációs biztos tisztséget
fontosnak tartjátok, reagáljatok, belefűzve helyesírási, vagy stilisztikai
megjegyzéseket is!

Előre is köszönöm a hasznos hozzászólásokat!

Attesz