[Kepviselok] beterjesztes - alapszabály módosítás

Ferdinandy Bence fbence at ttkhok.elte.hu
2011. Már. 5., Szo, 17:03:08 CET

Sziasztok!

A mostani KGY-n szerintem is felesleges erről tárgyalni. Ennek oka pedig az,
hogy ebben az évben akarunk alapszabályt módosítani, erre lényegében tervben
van egy küldöttgyűlés eleve, tehát ezt a javaslatot is arra a
küldöttgyűlésre kellene beterjeszteni, miután az alapszabály-módosítása
előkészítő kiscsapat már foglalkozott vele.

Üdv,
Bence