[Kepviselok] Rendezvényes rendelet

Berta Márton bertamarton at ttkhok.elte.hu
2011. Már. 12., Szo, 13:04:30 CET

nem mindegy persze h a sátor építménynek minősül-e (LEN, Bódvarákó, stb...)
erről tud valaki valamit?
amúgy büszke vagyok arra, hogy az ésszerűbb szabályok nagy részét azért
IQ-ból meg szoktuk/ták csinálni a TTK-s rendezvényeken.

kellemes hosszú-hosszú hétvégét!
üdv,
bm

ps.: magánvéleményemet egy idézettel mondom el: "kicsit túlspilázza a
szerepét" (képzeljétek el egy jegyző helyszíni szemléjét mondjuk egy
vándortáborban)