[Kepviselok] Tisztségviselők - ttkhok.elte.hu + jutker

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Már. 13., V, 16:45:27 CET

Kedves tisztségviselők!

Eti szólt, hogy nem ártana frissíteni a tisztségviselői oldalt! És milyen
igaza van!

Ezért aki még nem küldött fogadóórát az EB-nek és nekem (mivel részben
régebben is én szoktam frissíteni ezt a részt, most is én fogom, ehhez
igazán nem kell Dudi) tegye meg, ha lehet, illetve akár ide a listára is
lehet szerintem nyugodtan. Az újak pedig bemutatkozást és képet is
küldjenek e mellé. (Illetve mindenki, aki cserélne valamelyiken.) Az új
tablót az EB készíti.

A Jutker kiírást kiraktam a kiemelt hírek közé, ami azért jó, mert már el
volt tűnve, hisz a ttkhok.elte.hu/jutker oldalon a tavalyi jön be. Ezen
kívül létrehoztam a lap alján egy linket, amire kattintva a már beadott,
de még nem véleményezett pályázatok találhatóak. Ez ideiglenes megoldás,
Dudival és Orsival fogunk ötletelni igényesebb változatokon, de addig is
kérek MINDENKIT, AKI JUTKERT AD BE, hogy ha egy nappal később még nem
jelenik meg a honlapon a pályázata, akkor szóljon, hiszen a
véleményezhetőség múlik rajta, ami nekem személyesen fontos.

További vidám hétvégét:
Dukán András Ferenc :)
Elnök
ELTE TTK HÖK