[Kepviselok] Tisztségviselők - ttkhok.elte.hu + jutker

Fizika szakterületi koordinátor - ELTE TTK HÖK fizikaszk at ttkhok.elte.hu
2011. Már. 13., V, 17:22:15 CET

Sziasztok!

A honlapon való bemutatkozásról már folyt korábban egy kis eszmecsere,
miszerint kellene személyes és tisztséghez kötődő, és hogy ennek valaki
elkészíti a prototipusát, ami akkor éppen még Attila volt. Csak mert ennek
az egész bemutatkozósdinak csak akkor van értelme, ha egységes a kivitel.

Üdv,
Bence

--
Ferdinandy Bence, fizika szakterületi koordinátor
ELTE TTK HÖK
email: fizikaszk at ttkhok.elte.hu
web: eltehb.mafihe.hu