[Kepviselok] JUTKER

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Már. 18., P, 16:29:44 CET

Kedves mindenki!

Rövid leszek, mert szerintem nem nagyon van min vitatkozni.

A Jutalomkeret pályázatok a honlapon véleményezhetőek. Meg lehet-e tenni,
ha nem tudja, aki olvassa, hogy miről szól? Nem gondolom, hogy oldalakat
kéne írni, de mondjuk a GeoMikulásra oda kéne szerintem írni, hogy a
földrajz szakosok hagyományos rendezvénye, ahol a hallgatók és oktatók
együtt ünnepelnek vizsgaidőszak előtt vagy nem tudom. Én se biztos, hgoy
pontosan tudom, bár én legalább a Választmányon meg tudom kérdezni meg
ismerlek is személyesen.

Miért bízna egy hallgató bennünk, ha nem adunk neki információkat? Mert mi
szépek és jók vagyunk? Én erősen kopaszodok és kicsit bunkó is vagyok.
Ezért részemről inkább megpróbálnék objektív tényekkel hatni rájuk.

Eddig miért nem kellett, azt nem tudom. De azt hiszem elég világos voltam
a pályázatomban, amíg én leszek az elnök, addig a Küldöttgyűlés
határozatai mindenkire kötelezőek lesznek.

(Emlékeztetésként:

77/2010 (X.19) számú Küldöttgyűlési határozat: Az ELTE TTK HÖK
Küldöttgyűlése 30 igen szavazattal, egyhangúlag jóváhagyta a pályázati
kiírást.

Itt te is jelen voltál a jegyzőkönyv szerint. Hozzászólás nem érkezett.
Lehet, hogy jó lenne, ha elolvasnád azokat a dokumentumokat, amikről
szavazol. Legalább akkor, amikor a Küldöttgyűlésen eléd teszik.)

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc :)
Elnök
ELTE TTK HÖK