[Kepviselok] beszámolókhoz megjegyzés általában

Ferdinandy Bence fbence at ttkhok.elte.hu
2011. Május. 2., H, 10:43:59 CEST

Sziasztok!

Szeretnék egy pár megjegyzést hozzáfűzni a beszámolókhoz úgy általában:
- már az előző kommbiz is feszegette, hogy a fájlokat, amiket küldtök úgy
célszerű elnevezni, hogy abban megtalálható legyen a tisztség megnevezése, a
neved és a KGY dátuma amire készül. A tisztség megnevezésénél meg
valószínűleg praktikus lenne nem random rövidítésket használni, hanem
mondjuk ami az emailcímben is van. Ez azért nagyon praktikus, mert később,
amikor az ember a KGY anyagait nézegeti, vagy netalántán letölti a
beszámolókat és csak később nézi meg, akkor meg tudja találni amit keres.

- célszerű, ha a beszámoló egy olyan dokumentum, ami mondjuk kinyomtatva is
használható, mert a webes linkek mögött megbúvó dolgok változnak és eltűnnek
idővel, cserébe szerintem ezek a szerintem nem csak a KGYnak készülnek, de
kicsit az utókornak is (arról nem is beszélve, hogy célszerű ha egy
beszámoló, amiről szavazás van utólag nem szerkeszthető, tehát kicsit furcsa
a link mögötti tartalmat is a beszámoló részének tekinteni)

- néhány küldtétek ki úgy a beszámolót, hogy egy emailt írtatok. ez megint
csak egy kérés, de szerintem jó volna, ha egy pdf-be is betennétek és kicsit
dokumentumabb formája lenne, mert ez kb plusz 2 perc, cserébe sokkal
pofásabb és archiválni is könnyebb

- aki tudja ne csak doc-ban küldje ki, hanem pdf-ben is (a 2007 word ki
tudja menteni abba is), van egy halom online konverter is. a word file-t nem
igazán arra találták ki, hogy azt olvassák az emberek a gépen

persze nem kell velem egyetérteni, meg ilyesmi, csak szerintem így lenne
praktikus:)

üdv,
Bence