[Kepviselok] javaslat - személyi kérdések

Jánosi Attila attila at ttkhok.elte.hu
2011. Május. 18., Sze, 12:40:25 CEST

Kedves Képviselők!

Szerintem célszerű lenne, ha a mostani küldöttgyűlésen nem választanánk meg
Dóri utódját. Ugyanis bár széles körben ismert volt, hogy Dóri hamarosan
abbahagyja a gazdasági elnökhelyettességet, de az új gazdeh választásának
ideje csak 2 napja derült ki. Ez véleményem szerint elég szerencsétlen, és
azt tartanám jobb megoldásnak, ha a vizsgaidőszak során tartanánk egy
rendkívüli vagy rendes küldöttgyűlést, ahogy megválasztjuk az új
gazdaságist. Tudom, hogy nem szeretünk vizsgaidőszakban ülni, de ha
beszámolni sem kell és addigra már alaposan megismert egy vagy több
gazdeh-jelölt áll ki a KGY elé, elég hamar vége lehet.

Üdv,
Jánosi Attila