[Kepviselok] javaslat - személyi kérdések

Ellenőrző Bizottság - ELTE TTK HÖK eb at ttkhok.elte.hu
2011. Május. 18., Sze, 14:09:02 CEST

Kedves Képviselők!

Természetesen lehetőség van ügyrendi javaslattételre a Küldöttgyűlésen, amit
kétharmados többséggel el lehet fogadni. Amennyiben Attila javaslata
elfogadásra kerül, úgy eredménytelen választásnak minősül, amit Alapszabályunk
34. §  5/a pontja szabályoz, miszerint:

"5. Eredménytelen választás esetén

   a. ha az adott posztra a Küldöttgyűlés választhat tisztségviselőt, az
Alapszabályban meghatározott lehető legrövidebb időn belül rendes
Küldöttgyűlést kell összehívni, ahol a Küldöttgyűlés dönthet az Alapszabály
módosításáról, vagy új választást tarthat"

Az elnökhelyettesek választását a Küldöttgyűlés nem ruházhatja át a
Választmányra az 5. § 4. pontjában foglaltak miatt.

Üdvözlettel,
Adorján Gábor

Ellenőrző Bizottság ELTE TTK HÖK