[Kepviselok] javaslat - személyi kérdések

Hermann Gábor hermann at ttkhok.elte.hu
2011. Május. 18., Sze, 21:15:55 CEST

Már ha ez ügyrendi javaslat:) Valamiért nekem az az érzésem, hogy nem az,
(bár cáfoljatok meg) és ez nem így működik, hogy döntünk arról, hogy ne
válasszunk gazdehet. Max azt tudom elképzelni, hogy nincsen személyi
kérdések napirendi pont, vagy levesszük a személyi kérdéseket a napirendi
pontok közül.

üdv
Gabó