[Kepviselok] honlap, képviselők fotók

Biológia Szakterületi koordinátor bioszk at ttkhok.elte.hu
2011. Nov. 17., Cs, 14:23:05 CET

Sziasztok!

Szerintem többen azért nem küldtek be,mert volt fotózkodás és azt
remélték hogy azok fognak majd kikerülni.
Egyébként bioszon Darvas Alexa már nem képviselő,helyette Sik Zsuzsanna.
Meg miért van 2 helynyi hézag az első és a második bioszos ember között?
Illetve a tisztségviselőknél se stimmel minden több embernél nincs fent kép,
László Dávidnál nincs fogadóóra.
Hegedüs Györgynél nincs bemutatkozás.

Üdv:

Sik Zsuzsanna Brigitta