[Kepviselok] honlap , képviselŠk fotók

ELTE TTK HÖK Ellenőrző Bizottság eb at ttkhok.elte.hu
2011. Nov. 17., Cs, 16:45:25 CET

Kedves Mindenki!

Minimum kettő darab levelet kaptak az érintettek arról, hogy küldjenek
képet magukról a TTK HÖK honlapjára. A hiányzó fogadóórára vonatkozólag
is külön emailt kapott az illető. Azt pedig már párszor mindenki
megkaphatta különböző emberekből a HÖK-ben, hogy "kérlek írj egy emailt
erről". Ez ugye nem hiába van így, mert vagy elfelejtődik, vagy
elkallódik a cetli, amire felírta, vagy még ezernyi indok. A lényeg,
hogy ilyen dolgokkal sajnos szóban egyáltalán nincs értelme hajkurászni
az embereket, mert nem lesz eredménye. Az egyetlen szóbeli megróvásra
alkalmas színtér a Küldöttgyűlés (talán a Választmány).

Üdvözlettel,
Adorján Gábor

2011.11.17. 14:38 keltezéssel, Fizika szakterületi koordinátor - ELTE