[Kepviselok] honlap , képviselők fotók

Tabajdi Pter pene at ttkhok.elte.hu
2011. Nov. 17., Cs, 14:19:58 CET

gondolom a kpekre gondolsz akkor, amikor azt rod, hogy "a
matekosoknl jobbra vannak zrva". bioszon sehova sincs pl. :)

arra gondoltam anno, hogy ha berkeztek a kpek/adatok, akkor bc
sorrendbe rakom a kpviselket. addig viszont nem lttam rtelmt
vele szenvedni, kpek nlkl gyis-gyis szarul nz ki, gy csupn
csak lecserlgettem a rgieket az jakra. ez csak a vletlen mve,
hogy matekon ilyen lett. a hinyz e-mail cmeket idkzben az eb s
taln Duki(?) segtett kinyomozni. az, hogy "intzkedjnk" ezrt is
furcsn hat.

a kvetkez emberek fent vannak a levelezlistn, ergo meg lettek
krve tbbszr is (ltalam, az eb ltal stb.), hogy kldjenek kpet:

Huller Zsfia
Szab Pter
Zomborcz Kitti
Enyingi Vera Atala
Kard Anna
Szab Mrton
Tth Virg
Lszl Istvn
Lrincz Dalma
Karlik Mt
Mth gnes
Kis Rbert
Trk Viktor

ergo lgyszives intzkedj, hogy - pldnak okrt - Ataltl kapjak
vgre kpet, vagy legalbb nzze ezt a levelezst, mert mi mr
"intzkedtnk". tbbszr. gretet mr kaptunk:p

dv,

u.i.: hogy a jvben ilyen se trtnhessen, ssze fogok lltani egy
listt azokrl az informatikai teendkrl, amit vkezdskor a
koordintoroknak s a kpviselknek (meg nekem:D) meg kell
csinlniuk, illetve tudniuk kell rla (szakos levlistk
elksztse/feltltse, infolistk felvtele ezekre, kpviselk
informlsa et cetera).