[Kepviselok] honlap , képviselŠk fotók

Fizika szakterületi koordinátor - ELTE TTK HÖK fizikaszk at ttkhok.elte.hu
2011. Nov. 17., Cs, 14:38:05 CET

Hello!

Az intézkedj az alapvetően a képviselőknek szólt, hogy adjanak le képet
magukról, Verának természetesen írtam privátban is emailt ez ügyben. Meg
persze azt sem gondolom, hogy az informatikusnak kellene erre odafigyelnie
egyébként:)

Üdv,
Bence

u.i.: én nem hiszek abban, hogy ha valami eleve szar attól még a
lehetőségekhez képest is szarabbul kell hagyni:)
--
Ferdinandy Bence, fizika szakterületi koordinátor
ELTE TTK HÖK
email: fizikaszk at ttkhok.elte.hu
web: eltehb.mafihe.hu