[Kepviselok] Elnöki beszámoló

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Okt. 9., V, 11:47:56 CEST

Kedves képviselők és érdeklődők!

Csatolva és alant olvashatjátok beszámolóm!
Kérdéseket, észrevételeket örömmel veszek.

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc :)
Elnök
ELTE TTK HÖK
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +3630-561-39-13

Beszámoló (elnök)

Időrendi bontás

2011. szeptember 17. Alakuló Küldöttgyűlés
2011. szeptember 18. Iktatás átköltöztetése a Déli Hallgatói Irodába
2011. szeptember 19. Választmány
2011. szeptember 20. EHÖK Küldöttgyűlés
2011. szeptember 21. Dékáni Tanács
2011. szeptember 21. Kari Tanács
2011. szeptember 21. EHÖK Elnökségi
2011. szeptember 22. Megbeszélés Dékán Úrral
2011. szeptember 22. Megbeszélés az Egyetemi Szolgáltató Kft-vel
2011. szeptember 23. Nyílt Nap
2011. szeptember 26. Szenátus
2011. szeptember 26. Választmány
2011. szeptember 27. Megbeszélés Dékán Úrral
2011. szeptember 28. EHÖK Elnökségi
2011. szeptember 29. TOB (Árendás Péter helyettesítése)
2011. szeptember 29. KÖB
2011. szeptember 30. Előadás az ELTE TTK-ról a Széchenyi István Gimnáziumban
2011. szeptember 30. HÖOK Választmány
2011. október 1. HÖOK Közgyűlés
2011. október 3. Választmány
2011. október 5. EHÖK Elnökségi

Tematikus beszámoló

Természetesen az időrendi bontás csak a leginkább körülhatárolható
elfoglaltságaim tartalmazta. Ezen kívül fontosnak tartom, hogy
folyamatosan tartottam a kapcsolatot a TTK HÖK és az EHÖK több
tisztségviselőjével, az EHÖK Elnökségének tagjaival (különösen Csányi
Hildával és Kalina Gergellyel), illetve több kari és egyetemi dolgozóval.

A TTK HÖK kommunikációjának javítását továbbra is fontos feladatomnak
tartottam. Megválasztásom óta minden Nyúzba írtam elnöki
köszöntőt/beszámolót. Amennyiben szükséges volt, más cikkeket is. Kopcsó
Dániel általános (kommunikációs és PR) biztossal több ízben e-mailben
konzultáltam, legtöbb esetben a TTK HÖK honlapjának tartalmáról. A
képviselőlista reformját ígéretemhez híven végrehajtottam, az archívumot a
honlapról könnyen elérhető helyen is közzétettük, rövid tájékoztatóval
együtt.

A Tétékás Nyúz minden számának kiadásakor valóban felelős kiadóként
működtem közre, a nyomdába küldés előtt (általában vasárnap éjjel vagy
hétfőn hajnalban) átnéztem az elkészült pdf-eket. Köszönöm a sok munkát a
Nyúz egész szerkesztőségének, hiszen úgy vélem kari lapunk valóban
színvonalas. A kezdeti nehézségek után a tiszteletpéldányok is újra
eljutnak

Az országos folyamatok jelenleg kiemelten fontosak. Képességeimhez mérten
igyekeztem ezekbe TTK HÖK elnökként a lehető legjobban bekapcsolódni. A
HÖOK pécsi Közgyűlésén és Választmányán is részt vettem, a HÖOK által
kiadott nyilatkozat előkészítéséből is részt vállaltam és a TTK HÖK 7
mandátumával támogattam is azt. A felsőoktatási törvénnyel kapcsolatos
hírekről mind a honlapon, mind a Nyúzban tájékoztattam a hallgatókat.

A HKR kari különös részének javítóvizsgákról szóló részének módosítása
célegyenesbe került Árendás Péter tanulmányi elnökhelyettes segítségével.

A KÖB új ügyrendje szerint a TTK HÖK elnöke és a Kar dékánja állandó
meghívottja a testületnek. Ezeknek a meghívásoknak igyekeztem eleget
tenni. A KÖB által javasolt elnöki és dékáni hatáskörbe tartozó egyszeri
ösztöndíjakat változatlan formában elfogadtam, a Választmány által
elfogadott jutalomkeret pályázatokat szintén. (Kerekítéstől eltekintve,
amiről több ízben tájékoztattam a Választmányt.) Mivel a hallgatókkal való
kapcsolattartásunk egyik legfőbb színtere az ösztöndíj-ügyintézés,
igyekeztem a lehető legjobban figyelemmel kísérni ezt a területet. A
jelenleg kialakult helyzet megoldásában is aktív szerepet kívánok
vállalni.

A rendezvények terén igyekeztem László Dávid, szervező elnökhelyettesnek
minden segítséget megadni. A rendezvények gyakorlati kérdéseivel nem
kellett kiemelten sokat foglalkoznom az elmúlt időszakban, a Gólyabál
kapcsán a lágymányosi karokkal való kapcsolattartás volt a feladatom.
Egyetemi szinten aláírásra kerül várhatóan egy megegyezés az ESZ Kft-vel
hallgatói rendezvények szervezésére. A TTK HÖK részéről a saját, illetve
összegyetemi rendezvények szervezésének költségeire a költségvetésből 3,4
M forintot javaslok költeni. A rendezvények szerződéseinek számos
garanciát kell tartalmaznia, amelyek közül a legfontosabb véleményem
szerint a hallgatói jegyárak lehető legalacsonyabb szinten tartása.

Az elmúlt időszakban rengeteg gazdasági feladatkörbe tartozó munkám volt.
Köszönöm a segítséget Ivancsó Veronikának, a TTK HÖK titkárának. Közösen
rendbe hoztuk visszamenőleg a hiányzó iktatást az elmúlt fél évből. Ezen
kívül az utalványozás számos fázisának dokumentációit is elkészítettük
igény szerint. (Pl. 5vös 5km plakátok, Nyúz) Miután kiderült, hogy meg
kívánja pályázni a gazdasági elnökhelyettesi posztot, igyekeztem tudásom
szerint én is a lehető legjobban felkészíteni.

A TTK HÖK tudományos életének fellendülésére jelentős esélyt látok.
Kiemelt figyelemmel követtem a Tudományos Csoport munkáját, amelynek
végeredményeként a Küldöttgyűlés elé beterjesztésre került a TTK HÖK
Tudományos koncepciója.

Igyekeztem röviden, csak a leglényegesebb tevékenységeimet összefoglalni.
Bármilyen kérdést, észrevételt, javaslatot örömmel veszek! Köszönöm, hogy
elolvastad beszámolómat!

Budapest, 2011. október 9.

Dukán András Ferenc
elnök