[Kepviselok] Tüntetés

Elnk - ELTE TTK HK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Okt. 23., V, 22:58:26 CEST

A program 16:00-kor kezddik, maga a tntets 17:00-kor. 15:45-s
indulssal biztos nem rnk oda, fleg, ha azt vesszk, hogy a 15:45-ig
tart rkrl 15:50-ig tart a lers.

Reggelig (8:00) mg vrom a vlemnyeket, akr telefonon is. Akkor a
Nyzba kerl a vgs terv, attl mr nem trnk el, esetleg csak
atomtmads esetn.

dv:
Dukn Andrs Ferenc :)
Elnk
ELTE TTK HK
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +3630-561-39-13

> Jó lenne tudni, hogy pontosan mi is a program, mert ha 5kor élesen
> elkezdődik minden akkor az nem jó, ha az 5 inkább ilyen gyülekezés
> akkor
> elmegy ha késünk 5-10 percet
> --
> Ferdinandy Bence, fizika szakterületi koordinátor
> ELTE TTK HÖK
> email: fizikaszk at ttkhok.elte.hu
> web: eltehb.mafihe.hu

>>> Lágymányosról. Viszont két forgatókönyv lehetséges, amiről ha