[Kepviselok] Tüntetés

Fizika szakterületi koordinátor - ELTE TTK HÖK fizikaszk at ttkhok.elte.hu
2011. Okt. 23., V, 23:14:55 CEST

Sziasztok!

Ebben az esetben valóban azt kellene csinálni, hogy 15:00-kor gyülekezünk és
nem sokkal utána indulunk. A többi kar nem szól bele csak csatlakozik?:)
Cserébe ha módosítjuk a tervet akkor masszívan nyomatni kell (isten igazából
csinálhatnánk egy A4-es plakátot az infóval és odatehetnénk minden HÖOK-os
plakát mellé).

Üdv,
Bence
--
Ferdinandy Bence, fizika szakterületi koordinátor
ELTE TTK HÖK
email: fizikaszk at ttkhok.elte.hu
web: eltehb.mafihe.hu