[Kepviselok] Választmány

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Okt. 23., V, 23:13:23 CEST

Sziasztok!

Javaslom a Személyi kérdések napirendi pont felvételét, mert szerdán EHÖK
KGY lesz, ahova valakit delegálnunk kéne.

Javaslom továbbá vezetőképző napirend pont felvételét, mert az IK HÖK
végül nem tud velünk tartani és különböző okok miatt megfontolandónak
tartom ez esetben a TTK-s vezetőképzőt, tavasszal tartva kettő, esetleg
három kari közöset. (Az érveim a Választmány tagjainka kiküldtem, mindenki
tájékoztassa a saját delegáltját/engem az esetleges véleményéről.)

Üdv:
Dukán András Ferenc :)
Elnök
ELTE TTK HÖK