[Kepviselok] tüntetés

Ferdinandy Bence fbence at ttkhok.elte.hu
2011. Okt. 27., Cs, 23:08:59 CEST

Elolvastam kb az összes fellelhető cikket amit találtam, de vonulásunkról
még nem találtam képeket.

Az ELTE onlineon természetesen említik a TTK-t, meg valamelyik újság egy
vegyészlányt megszólított:) Mindenesetre azt írják, hogy 6000 voltunk máshol
10000-t írnak, a szónokokat mindenhol beoltották, néhol kicsit ki is
gúnyoltak minket, de mindenki foglalkozott vele, csomó kép van, és azért
összeségében szerintem jó a visszhanga:)