[Kepviselok] őskáosz a Déli Haliban

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2011. Sze. 9., P, 12:15:02 CEST

Sziasztok!

Egy elég zavaró és komoly problémáról szeretnék írni, ami most, hogy
elkezdődött a félév és a Nyúz szerkesztése, nem tűr halasztást.

A Déli Hali a komoly munkavégzésre gyakorlatilag alkalmatlan. Egyetlen gép
tud csatlakozni a hálózatra, amikor legalább hármunknak (olvasószerkesztő,
tördelő, vezetőszerkesztő) van rá szüksége. Az egyik gépen például tegnap
még ment internet, ma nem, a netkábel pedig el van szakadva (megjegyzem,
nem a netkábel miatt nincs net, kicseréltem, úgy sem működött).

A rendetlenség és a kosz is elég botrányos, én értem, hogy a beiratkozás
és a reghét miatt nagy a káosz, de a Hali NEM RAKTÁR! Kicsit durva a
felbontott és bűzlő kajásdobozokat, a kettő darab hűtőszekrényt, és az
itthagyott biciklit, gumicsizmát, dobozokat kerülgetni.

Arra kérnék mindenkit, hogy vigye haza a holmijait, amelyeknek semmi
keresnivalójuk az irodában. A berendezési tárgyakra, számítógépekre pedig
fokozottan vigyázzunk, mert ezek a munkaeszközeink. Várhatóan két héten
belül kitakarítjuk az irodát, és kérlek titeket, hogy ezt a rendet tartsuk
is meg.

Gansperger Gábor
főszerkesztő
Tétékás Nyúz