[Kepviselok] őskáosz a Déli Haliban

Gazdasági elnökhelyettes - ELTE TTK HÖK gazdeh at ttkhok.elte.hu
2011. Sze. 10., Szo, 09:25:59 CEST

Sziasztok!

A gólyatáboroknak már jelezve lett hogy minden kerüljön vissza a helyére
ennek több GT eleget is tett akik még nem azokkal egyeztetve van. Ide
tartozik a hűtő takarítás is. A beiratkozással kapcsolatos eszközök
gólyacsomagok nagy része tegnap már elkerült. De ilyen méretű
Gólyacsomagok tárolására CSAK a déli hali alkalmas abból is a tárgyaló,
mivel zárható elég nagy könnyen hozzáférhető s nem utolsó sorban tiszta.
Az internet hozzáférés pedig hét elején lett karbantartva minden gépen
működött. De majd újra megnézzük...

Megjegyzés rovatba:

Jónak tartanám vmikor egy közös Déli hali takarítást. S a gép használatok
kiosztását, mivel az É-i haliból is átköltöznek a tisztségviselők  így meg
kell majd tanulnunk együtt dolgozni.

Tisztelettel : K.M.