[Kepviselok] őskáosz a Déli Haliban

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2011. Sze. 10., Szo, 11:16:00 CEST

Sziasztok!

Értem én, hogy sok dolgot csak a Déli Haliban lehet tárolni, de akkor
legyenek bedobozolva és a szekrénybe rakva, ne az asztalokon vagy a földön
szanaszét dobálva.

Az viszont már nem a GT-k hibája, hogy nagyon sok a szemét. Oké, hogy
messze a kuka, és könnyebb a hűtő mögé dobni a mekispapírt benne egy fél
sajtburgerrel (még júliusban ezért volt ilyen büdös az irodában), de
legyünk már annyira kulturáltak, hogy nem csinálunk ilyet.

Tényleg nem nagy erőfeszítés, ha távozáskor mindenki kidobja a szemetét,
lekapcsolja a számítógépeket és ha utolsóként távozik, akkor a villanyt.
Esetleg, ha valaki kiöntötte a kólát/teát/sört az asztalra vagy a
billentyűzetre, akkor felitatni és feltörölni.

A közös Hali-takarításban a Nyúz szerkesztősége benne van.

Gansperger Gábor
főszerkesztő
Tétékás Nyúz
E-mail: foszerkeszto at ttkhok.elte.hu