[Kepviselok] listatagsag_e-mail_cim

Tabajdi Péter pene at ttkhok.elte.hu
2011. Sze. 20., K, 02:11:29 CEST

On Hét, Szeptember 19, 2011 10:01 pm, Tóth Máté wrote:
> Most, hogy megszűnt a képviselői mandátumom, feltételezem az e-mail
> cím
> frissítések miatt levesztek a képviselő listáról.

Emlékszem, évekkel ezelőtt nehezményeztem Áron listatagságát, mikor
nem is volt képviselő. Egykori - hibás - véleményem mára
megváltozott, s mindenképpen előnyösnek tartanám, ha olyanok is fent
lehetnének ezen a levelezőlistán, akik konkrétan se nem képviselők,
se nem tisztségviselők (mint most).

Volt olyan terv, hogy egy tágabb tagsággal rendelkező, párhuzamosan
futó levelezőlistát is indítanánk, amely szerintem nem érné el
célját. Természetesen meggyőzhető vagyok e véleményem hibásságáról
is, de mindenképpen helyesnek tartanám azt, ha erről valamikor
legalább a választmány beszélne két mondatot.

Szvsz az az indok kevés, hogy a lista kissé túl volt terhelve némely
időszakokban. Ezt kis önmérséklettel (az off mellőzésével stb.) meg
lehet előzni, és így még szélesebb közeg tud szervesen részt venni
önkormányzatunk életében.

Természetesen az sem járja, hogy évekig fent legyenek oylanok is a
listán, akiknek már az ELTE-hez sincs közük, de egy-egy MAFIHE,
Ebihal vagy KKlub elnök csak bele kéne, hogy férjen.

Meg a Tóth Máté is :D

udv,
--
Pene