[Kepviselok] listatagsag_e-mail_cim

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Sze. 20., K, 13:55:11 CEST

Sziasztok!

Nem értek egyet Penével. A lista archívuma nyilvános, a lista célja pedig
a TTK HÖK választott képviselőinek, tisztségviselőinek és delegáltjainak
kommunikációja.

Akinek véleménye van elküldheti bármelyik képviselőnek, tisztségviselőnek,
delegáltnak. Erről már beszéltünk és pont ma jön be Vera, hogy frissítsük
a listát.

A másik lista létrehozására pedig Penét kérem meg, első körben azokat
fogom küldeni, akik most lekerülnek és kérik, hogy továbbra is kapjanak
információs leveleket.

Üdv:
Dukán András Ferenc :)
Elnök