[Kepviselok] listatagsag_e-mail_cim

Ring Péter ringp at ttkhok.elte.hu
2011. Sze. 21., Sze, 18:38:22 CEST

Igen,
egyet értek Dukival. Szerintem sincs köze a képviselönkön kívül senkinek
sem a lista tartalmához...
Illetve van. De a lista archivuma nyilvános, így persze ezzel nincs gond.
Leszámítva, hogy a hallgatók 98% nem tud a lista létezéséről sem,
nemhogy arról, hogy nyilvános.
Szóval: OK, frissítsük a listát, de NE hivatkozzunk már erre a
szerencsétlen archivumra amit 3 emberen kívül senki soha meg sem nézett.
Üdv,
Peti