[Kepviselok] Kollégiumi felvételi !!!SzacskóK!!!

Kollégiumi biztos - ELTE TTK HÖK kollbiz at ttkhok.elte.hu
2012. Ápr. 23., H, 16:18:51 CEST

Tisztelt képviselőtársaim, kedves barátaim!

Különösen a szakterületi képviselőkhöz szólok most.

Mint azt a múlt heti KGY-n említettem, megkezdődött a felsőbbéves
kollégiumi felvételi. Erről lehetőleg a szakterületi hírleveletekben,
honlapotokon, fészbúk oldalatokon toljatok egy kis tájékoztatást a
kedvemért, meg hát egyébként is.

Duki belerakhatnád a hírlevélbe is majd. Köszi

A következő linken minden infót megtaláltok, sztem elég ezt linkelni:

http://kolhok.elte.hu/megkezdodoett-a-felsoeves-felveteli

További borvirágos szép napot mindenkinek!

--
Sándor Máté Csaba
ELTE TTK HÖK