[Kepviselok] Kollégiumi felvételi !!!SzacskóK!!!

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2012. Ápr. 23., H, 17:16:26 CEST

Sziasztok!

Penét kérem, hogy tegye ki a HÖK honlapra. Holnap, ha kiírtuk a
választást, akkor azzal együtt kimegy info-listára, nem kell
évfolyamlistákra küldeni. Tapit kérem, hogy írjon valami szép info-levél
kompatibilis körítést. Az FB-re kiposztoltam, lájkoljátok osszátok meg:
http://www.facebook.com/eltettkhok/posts/282361911852891

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc :)
Elnök