[Kepviselok] holnapi megmozdulás

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2012. Dec. 9., V, 22:34:51 CET

Kedves Mindenki!

Elvben az Északi Haliban vannak szórólapok, amiket lehet osztogatni
reggeltől kezdve, ha valakinek lenne hozzá kedve.

Másrészt egyik információ szerint 2-től, a másik információ szerint 3-tól
lenne szükség emberekre, akik segítenek majd a rendezvény problémamentesen
tartásában, akik majd fognak kapni eligazítást. Ennek fényében én azt
kérném, hogy aki szeretne részt venni, az 2 körül jelenjen meg az Északi
Halinál. Igyekszünk majd az irodavezetőt folyamatosan ellátni
információkkal, őt kifejezetten kérem, hogy holnap rendszeresen olvasson
levelet:)

A megmozdulásokat alapvetően Dukán fogja majd a részünkről koordinálni.

Előre láthatólag akár 9-10-ig is eltarthat 4-től a fórum, úgyhogy így
készüljön, aki jön.Mindenkit erősen kapacitálnám a megjelenésre, ha nincs
órája/zh-ja/bizottsági ülése. Aki késik, az késsen, nem hiszem, hogy
jelentősen le lehetne maradni bármiről is. Biztos vagyok benne, hogy azon
túl, hogy ki tudjuk mutatni az elégedetlenségünket még remekül is fogunk
szórakozni.

Üdv,
Bence

--