[Kepviselok] holnapi megmozdulás

Gazdasági elnökhelyettes - ELTE TTK HÖK gazdeh at ttkhok.elte.hu
2012. Dec. 9., V, 22:48:46 CET

Sziasztok!

Holnap déltől lesz egy megbeszélés az EHÖK-ben, ahol elvileg minden
szervező ott lesz. Utána írok tájékoztató e-mailt, mindenki figyelje a
levelezését.

Hogy miért kell ott lennetek, az szerintem nem kérdés. Mindenkinek a
figyelmét felhívom a szombati Választmány határozataira, közülük is
különösen kettőre:

A TTK HÖK elítéli a keretszámokat szóló kormányrendelet.

A TTK HÖK Választmánya továbbra is fenntartja korábbi álláspontját,
miszerint a hallgatói érdekképviselet megmozdulásai nem mehetnek szembe a
magyar törvényekkel, nem zavarhatják az oktatás rendjét és ügyelniük kell
a résztvevők biztonságára.

Utóbbihoz szükség van segítőkre, hiszen a mi Kampuszunkon lesz a
megmozdulás. Mivel a TTK HÖK is a nevét adja az eseményhez, különösen
fontos, hogy méltó legyen a TTK-s hallgatói mozgalomhoz, a tiltakozó
értelmiség jelenjen meg, a politika távol maradjon. Tudom, hogy zh-k
vannak, de gyertek el, ha tehetitek, és ami legalább ilyen fontos adjátok
tovább a HÖOK szerdai megmozdulásának hírét a Facebookon. Ezek a
megmozdulások vannak olyan fontosak, mint a Küldöttgyűlések. SZACS
listákra is küldjétek tovább!

http://www.facebook.com/events/363183167111211

Éljen a mozgalom:
Dukán András Ferenc :)