[Kepviselok] Fwd: gyülekezési jogi kisokos,

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2012. Dec. 12., Sze, 10:17:49 CET

hasznos lehet

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Szabó Imre <szabo.imre at hook.hu>
Dátum: 2012. december 12. 0:47
Tárgy: gyülekezési jogi kisokos,
Címzett: Választmány <valasztmany at hook.hu>

Sziasztok,

a hvg.hu leközölt egy elég használható összefoglalót gyülekezési jogról,
amit itt érhettek el
http://helsinkifigyelo.hvg.hu/2012/12/11/gyulekezesi-jogi-gyorstalpalo-tunteto-egyetemistaknak-2/

én pedig a TASZ kisokosának vonatkozó részeit dolgoztam fel, amik
segítségül lehetnek, ezt a csatolmányban elérhetitek.

Ha bármilyen jogi problémátok lenne és nincs kéznél jogász akkor bátran
írjatok, hívjatok minket, Kőmíves doktorral, Teleki Lacival igyekszünk
gyorsan segíteni.

Imi

--

*Szabó Imre** *
Elnökségi tag

Hallgatói Önkormányzatok Országos Konferenciája
Cím:      1055 Budapest, Szent István krt. 11. II/19.
Mobil:    +36-70-455-0905
e-mail:   szabo.imre at hook.hu <nagy.david at hook.hu>
web:      www.hook.hu

*