[Kepviselok] főszerkesztői pályázatok

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2012. Feb. 7., K, 22:46:37 CET

Kedves Szerkesztőség, Képviselők és Tisztségviselők!

Csatoltam a három főszerkesztőjelölt pályázatát. Kérlek, olvassátok el
alaposan; kérdéseiteket, észrevételeiteket szívesen várják/várjuk a
holnaputáni Küldöttgyűlésen.

Az elmúlt napokban a jelöltek felkészítése megtörtént, szakmai tudásuk és
mentalitásuk alapján mindhárman alkalmasak a tisztség betöltésére. Emiatt
a Küldöttgyűlésen, bár természetesen lesznek kérdéseim és észrevételeim,
egyiküket sem fogom nyíltan támogatni, nem lesz "kedvenc" jelöltem.

Gansperger Gábor
főszerkesztő
Tétékás Nyúz
E-mail: foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
Telefon: (20) 253 9076
Skype: kisgans

Name: foszerkesztoi_palyazat_fontanji_andor.pdf
Type: application/pdf