[Kepviselok] szab ügyrendek - vélemény

ELTE TTK HÖK Ellenőrző Bizottság eb at ttkhok.elte.hu
2012. Feb. 12., V, 14:58:56 CET

Sziasztok!

Az a) verzió a legtisztább és legátláthatóbb. A b) pontról azt hiszem
matszacson beszéltünk, ez sem elvetendő. A c) pontot komplikáltnak
találom, nem javasolnám.

Ezen kívül az eddigi tapasztalatok alapján az lenne a legjobb, ha
megcsinálnánk a vázát az ügyrendeknek és minden szakterület a rá
specifikus dolgokat beleírná még, például a szakterülethez köthető
szervezetek, segítők és kapcsolattartók.

Adorján Gábor

2012.02.12. 14:03 keltezéssel, Tanulmányi elnökhelyettes - ELTE TTK HÖK